Ingyenes
házhozszállítás 15.000 Ft felett
Szállítás akár egy
munkanap alatt
Hivatalos
partner
Online
kártyás fizetés
10 éves
tapasztalat

Kategóriák

Szállítás

Fizetési megoldás

GY.I.K. - rendelés

Rendelés

Kapok a rendelésemhez számlát?

  • Természetesen minden rendeléshez állítunk ki számlát, melyet a rendelésed mellé a csomagban küldünk el neked.

 

Lehet-e módosítani vagy töröltetni a rendelésemet?

  • A rendelésed módosítására, illetve törlésére addig van lehetőséged, amíg a rendelés feldolgozásra nem kerül. Amennyiben már feldolgoztuk vagy átadtuk a futárnak a csomagodat, úgy sajnos már nem áll módunkban módosítani vagy törölni a leadott rendelést.

 

Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tudok tenni?

  • Kérjük, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját, mert lehetséges, hogy oda került a visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: serebroekszer@gmail.com vagy telefonon: +36 20 946 2810 és utánanézünk a rendelésednek.

 

Nincs jelenleg készleten egy termék, amit szeretnék megrendelni. Ezt meg tudják nekem rendelni? Ha igen, hogyan?

  • Természetesen tudunk ebben is segíteni neked. Küldd el emailcímünkre a kinézett termék cikkszámát, illetve nevét és mi utána nézünk neked, hogy a termék rendelhető/beszerezhető-e. Amennyiben igen, úgy felírjuk neked a terméket vevői megrendelésbe és értesítünk, ha érkezett a termékből. A nem készleten lévő termékek beszerzésének ideje akár 3-4 hét is lehet. Emellett tájékoztatunk, hogy a terméket csak az általunk forgalmazott márkákból tudjuk megrendelni, illetve lehetséges, hogy egyes márkák termékeinek beszerezhetősége országonként eltér.

SEREBRO YOUTUBE CSATORNA

PANDORA NYAKLÁNCOK ÉS FÜLBEVALÓK FELÉPÍTÉSE

THOMAS SABO ÉKSZEREINK

SPIRIT ICONS JAKUPCSEK GABRIELLA AJÁNLÁSÁVAL

PANDORA KARKÖTŐ FELÉPÍTÉSE

KARÁCSONYI AJÁNDÉKÖTLETEK

PANDORA KARKÖTŐ MÉRETVÁLASZTÁS

PANDORA KOLLEKCIÓK BEMUTATÁSA

iratkozzon fel hírlevelünkre