Ingyenes házhozszállítás 15.000 Ft felett |
Szállítás akár egy munkanap alatt |
Hivatalos partner |
Online kártyás fizetés |
10 éves tapasztalat |
Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- PANDORA
- THOMAS SABO
- ANIA HAIE
- ZAG Bijoux
- LA COQUE FRANCAISE
- LISA GYERMEK ÉKSZER
- ÓRA ÉS ÉKSZERTARTÓ DOBOZOK
- ÉKSZERTISZTÍTÁS
- OUTLET
Fizetési megoldás
GY.I.K. - rendelés
Rendelés
Kapok a rendelésemhez számlát?
- Természetesen minden rendeléshez állítunk ki számlát, melyet a rendelésed mellé a csomagban küldünk el neked.
Lehet-e módosítani vagy töröltetni a rendelésemet?
- A rendelésed módosítására, illetve törlésére addig van lehetőséged, amíg a rendelés feldolgozásra nem kerül. Amennyiben már feldolgoztuk vagy átadtuk a futárnak a csomagodat, úgy sajnos már nem áll módunkban módosítani vagy törölni a leadott rendelést.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről. Mit tudok tenni?
- Kérjük, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját, mert lehetséges, hogy oda került a visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: serebroekszer@gmail.com vagy telefonon: +36 20 946 2810 és utánanézünk a rendelésednek.
Nincs jelenleg készleten egy termék, amit szeretnék megrendelni. Ezt meg tudják nekem rendelni? Ha igen, hogyan?
- Természetesen tudunk ebben is segíteni neked. Küldd el emailcímünkre a kinézett termék cikkszámát, illetve nevét és mi utána nézünk neked, hogy a termék rendelhető/beszerezhető-e. Amennyiben igen, úgy felírjuk neked a terméket vevői megrendelésbe és értesítünk, ha érkezett a termékből. A nem készleten lévő termékek beszerzésének ideje akár 3-4 hét is lehet. Emellett tájékoztatunk, hogy a terméket csak az általunk forgalmazott márkákból tudjuk megrendelni, illetve lehetséges, hogy egyes márkák termékeinek beszerezhetősége országonként eltér.