Ingyenes
házhozszállítás 15.000 Ft felett
Szállítás akár egy
munkanap alatt
Hivatalos
partner
Online
kártyás fizetés
10 éves
tapasztalat

Termékajánló

Kategóriák

Szállítás

Fizetési megoldás

GY.I.K. - csere

Csere

Nem jó méretet/ terméket rendeltem. Mit tudok tenni?

Amennyiben nem jó terméket választottál, úgy természetesen van lehetőséged a cserére, illetve el is tudsz állni a vásárlástól. Erre az átvételtől számított 30 napon belül van lehetőséged.

Ehhez kérjük küldd vissza hozzánk a terméket eredeti dobozában (hogy szállítás során ne sérülhessen), illetve az eredetiséget igazoló tanúsítványt az alábbi címre:

6000 Kecskemét, Korona utca 2. Serebro ékszerüzlet.

Ha cserélni szeretnéd a terméket egy másikra, kérjük írd bele a visszaküldeni kívánt csomagba egy papírlapra, hogy mely termékre cseréljük.

Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól, úgy kérjük egy elállási nyilatkozatot csatolj a visszaküldeni kívánt csomagba, mely tartalmazza a bankszámlaszámodat is.

Ha a csere mellett döntesz, akkor, amint visszaérkezett a csomagod cseréljük a terméket és visszapostázzuk a rendeléskor megadott címre.

Ha pedig elállnál a vásárlástól, akkor, amint beérkezett a csomagod továbbítjuk a banki adataidat a pénzügyi osztálynak, ahonnan 14 napon belül fogják indítani a termék vételárának visszautalását.

A cserének 1.500 Ft-os postaköltsége van, melyet utánvétként tudunk a csomagra tenni. 

Amennyiben a rendelésben megadottaktól eltérő címre szeretnéd, hogy szállítsuk a csereterméket, úgy kérjük azt is a csomagba tett papírlapon jelezd felénk.

További információkat az alábbi linken találsz:

https://www.serebro.hu/modositas-csere

https://www.serebro.hu/elallas

 

Cserélni szeretnék egy terméket, de nincs meg a garanciapapírom. Mit tudok tenni?

  • Ha nincs meg a garanciapapírod (eredetiséget igazoló tanúsítvány), úgy természetesen a termékhez tartozó eredeti blokkot vagy számlát is elfogadjuk.

Hibás/sérült terméket kaptam. Mi a teendő?

  • Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi emailcímen: serebroekszer@gmail.com, ahol megírjuk neked a hibás termék cseréjének módját. Szállítási költség természetesen ebben az esetben téged nem terhel.

 

Nem a rendelt terméket kaptam meg. Mi a teendő?

  • Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi emailcímen: serebroekszer@gmail.com, ahol megírjuk neked a termék cseréjének módját. Szállítási költség természetesen ebben az esetben téged nem terhel.

SEREBRO YOUTUBE CSATORNA

PANDORA NYAKLÁNCOK ÉS FÜLBEVALÓK FELÉPÍTÉSE

THOMAS SABO ÉKSZEREINK

SPIRIT ICONS JAKUPCSEK GABRIELLA AJÁNLÁSÁVAL

PANDORA KARKÖTŐ FELÉPÍTÉSE

KARÁCSONYI AJÁNDÉKÖTLETEK

PANDORA KARKÖTŐ MÉRETVÁLASZTÁS

PANDORA KOLLEKCIÓK BEMUTATÁSA

iratkozzon fel hírlevelünkre