Ingyenes házhozszállítás 15.000 Ft felett |
Szállítás akár egy munkanap alatt |
Hivatalos partner |
Online kártyás fizetés |
10 éves tapasztalat |
Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- PANDORA
- THOMAS SABO
- ANIA HAIE
- ZAG Bijoux
- LA COQUE FRANCAISE
- LISA GYERMEK ÉKSZER
- ÓRA ÉS ÉKSZERTARTÓ DOBOZOK
- ÉKSZERTISZTÍTÁS
- OUTLET
Fizetési megoldás
GY.I.K. - csere
Csere
Nem jó méretet/ terméket rendeltem. Mit tudok tenni?
Amennyiben nem jó terméket választottál, úgy természetesen van lehetőséged a cserére, illetve el is tudsz állni a vásárlástól. Erre az átvételtől számított 30 napon belül van lehetőséged.
Ehhez kérjük küldd vissza hozzánk a terméket eredeti dobozában (hogy szállítás során ne sérülhessen), illetve az eredetiséget igazoló tanúsítványt az alábbi címre:
6000 Kecskemét, Korona utca 2. Serebro ékszerüzlet.
Ha cserélni szeretnéd a terméket egy másikra, kérjük írd bele a visszaküldeni kívánt csomagba egy papírlapra, hogy mely termékre cseréljük.
Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól, úgy kérjük egy elállási nyilatkozatot csatolj a visszaküldeni kívánt csomagba, mely tartalmazza a bankszámlaszámodat is.
Ha a csere mellett döntesz, akkor, amint visszaérkezett a csomagod cseréljük a terméket és visszapostázzuk a rendeléskor megadott címre.
Ha pedig elállnál a vásárlástól, akkor, amint beérkezett a csomagod továbbítjuk a banki adataidat a pénzügyi osztálynak, ahonnan 14 napon belül fogják indítani a termék vételárának visszautalását.
A cserének 1.500 Ft-os postaköltsége van, melyet utánvétként tudunk a csomagra tenni.
Amennyiben a rendelésben megadottaktól eltérő címre szeretnéd, hogy szállítsuk a csereterméket, úgy kérjük azt is a csomagba tett papírlapon jelezd felénk.
További információkat az alábbi linken találsz:
https://www.serebro.hu/modositas-csere
https://www.serebro.hu/elallas
Cserélni szeretnék egy terméket, de nincs meg a garanciapapírom. Mit tudok tenni?
- Ha nincs meg a garanciapapírod (eredetiséget igazoló tanúsítvány), úgy természetesen a termékhez tartozó eredeti blokkot vagy számlát is elfogadjuk.
Hibás/sérült terméket kaptam. Mi a teendő?
- Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi emailcímen: serebroekszer@gmail.com, ahol megírjuk neked a hibás termék cseréjének módját. Szállítási költség természetesen ebben az esetben téged nem terhel.
Nem a rendelt terméket kaptam meg. Mi a teendő?
- Ebben az esetben kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi emailcímen: serebroekszer@gmail.com, ahol megírjuk neked a termék cseréjének módját. Szállítási költség természetesen ebben az esetben téged nem terhel.